Tagi

, , , , , ,

 IMG_1381_1

Kilka miesiecy temu przegladajac intenert natrafilam na Glam Glove czyli rekawice czyszczaca. Jest to produkt ze sklepu Glam Shop wyprodukowany jak i wiekszosc rzeczy na stronie przez vlogerke digitalgirl, Hanie.

Rekawica jest inspirowana podobna rekawica z Sigmy, jednak cena tej drugiej powalala. Myslalam jakis czas nad zakupem tej Glam jednak nie zdecydowalam sie poniewaz mam juz sporo gadzetow zwiazanych z make upem i powoli zaczyna mi brakowac miejsca.

Po jakims czasie w moje rece wpadlo BrushEgg czyli male ,,jajeczko” pomagajace czyscic pedzle. Do tej pory czyscilam je maczajac je w plynnym mydle do rak lub szamponie i krecac kolka na dloni i tak do czystego wlosia. Nie zdawalam sobie sprawy, ze czyszczenie pedzli moze byc szybsze niz wspomniana metoda. Gadzet posiada 2 rodzaje rowkow- podluzne oraz wypukle. Na tych pierwszych czyszcze wieksze pedzle, np do podkladu, brazera, pudru czy rozu. Na mniejszych u gory jajeczka czyszcze ruchami okreznymi pedzle do oczy, korektowa, eyelinera. Sprawdza sie to swietnie. Plucze wszystkie rodzaje pedzli pod biezaca woda miziajac wspomniane rowki. Sposob ten stosuje juz ok 2 miesiecy i nic sie nie zmienilo w pedzlach, wciaz maja tyle samo wlosia, nie drapia, a przede wszystkim wazne jest to, ze sa czysciutkie i nie zajmuje to duzo czasu. Czasami pedzel do podkladu ma ,,wbity” dosc gleboko fluid i ciezko jest go wymyc z tych glebszych warstw. Wtedy najpierw namaczam go woda, piore go o jajeczko z szamponem, plucze, nakladam troche oleju kokosowego, tak zeby dostal sie mozliwie jak najglebiej srodka i zostawiam na czas mycia innych pedzli (dlatego najczesciej zajmuje sie tym pedzlem na samym poczatku). Po umyciu reszty pedzli wracam do niego i proces z jajeczkiem powtarzam (w razie potrzeby 2 razy) oraz plucze w cieplej wodzie. Jest idealnie domyty!

Nie wyobrazam sobie juz mycia pedzli bez BrushEgg. Mysle, ze jest tak samo skuteczny jak Glam Glove czy rekawica z Sigmy, a zajmuje mniej miejsca. Mozna zakupic na oficjalnej stronie BrushEgg lub sprowadzic sobie taniej prosto z kraju producenta ;) (link TU)

Wszystkim, ktorzy cenia sobie swoj czas- serdecznie polecam taki sposob mycia pedzli. Wazne jest zeby po umyciu nie zapomniec uzyc oslonek do suszenia pedzli, ktore robia duzo dobrego dla oryginalnego ksztaltu pedzli.

IMG_20150126_212932_wm(1) IMG_20150126_212943_wm

Reklamy